Jana wang melalui Facebook!

Thursday, May 13, 2010

PAKATUN, suatu masa dahulu...

Assalamualaikum... beberapa hari ni sibuk selongkar semula semua artwork yang pernah dihasilkan. Bukan apa, sayang... dah buat penat-penat, dibiarkan begitu saja. Sekurang-kurangnya kalau dikumpul dan diletakkan di blog/forum, boleh juga menjadi santapan jiwa kan!

YEAH! Pernah lihat logo di atas? Tak pernah... ish-ish-ish! Tak salahkan korang sebab logo ni adalah logo Persatuan Kartunis Kinabalu yang terdiri dari kartunis/komikes di Sabah sahaja. Sebelum kembali ke rahmatullah ke Semenanjung, saya sempat mencurahkan bakat dan hasil kerja yang tak seberapanya ini kepada persatuan ini. Mungkin kehadiran saya sedikit sebanyak telah membantu menaikkan martabat kartun di Sabah. Dan... saya berharap, mereka-mereka yang masih berjuang di sana, teruskanlah.... insya-Allah saya akan tetap menyokong dari seberang sini...

Ini antara artwork yang dipersembahkan semasa pelancaran PAKATUN yang diadakan di Balai Seni Lukis Sabah, Penampang... kenangan itu sentiasa dalam ingatan saya:



Perjuangan mesti diteruskan! Semangat nih!!! :)

4 comments:

  1. dulu-dulu sempat bili majalah komik Pakatun nih ... tapi sayang suda berenti ... inda kana publish suda ... sayang kan ... rasanya durang mau Momok juga la yang lead hehe

    ReplyDelete
  2. Jauh Greg. Kalau dekat, nak jugak saya perjuangkan balik. memang sayang... :(

    ReplyDelete
  3. memang ada suda... cuma masa yg blus sesuai bab bnyk yg mo d urus..., jangan ja sya mati!!! selagi hidup sya akan berjuang utk seni saya dan semua.

    ReplyDelete

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...