Jana wang melalui Facebook!

Friday, May 6, 2011

Lensa Mataku May2011

Dah lama gile aku tak muat naik gambar-gambar yang aku ambil sejak Jun tahun lepas lagi. Asalnya aku kecewa dan bosan dengan pekerjaan mengambil gambar kahwin. Penat jadi kuli dan keuntungan yang tak setimpal dengan kerja yang dibuat. Akhirnya aku undur diri dan kembali bergiat cergas dengan kemahiran semulajadiku... MELUKIS!

Beberapa minggu lepas sehinggalah ke Isnin lepas, aku kembali merakamkan potret-scene yang aku rasakan aku suka nak tengok. Di bawah ni ada beberapa koleksi gambar yang aku ambil dan ada gak 1-2 yang "mem" aku rakam... (aku suka Retrokan warna gambar-gambar ni...)










No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...