Jana wang melalui Facebook!

Monday, August 15, 2011

Katira - Filem Pendek Raya 2011

Hari raya bagaikan tiada bila kehilangan seseorang yang amat dikasihi. Filem pendek ini adalah adaptasi dari kisah benar keluarga saya di mana ibu, kami.. kehilangan adik tercinta pada 5 Februari 2011 akibat nahas dalam kemalangan.

Filem pendek ini didedikasikan kepada Arwah Muhamad Hifzan bin Selamat. Kami sekeluarga amat-amat merinduimu... sentiasa, selamanya... Al-Fatihah untukmu dik, dan SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN. Tahun ni tak dapatlah kita buat photo-shoot macam tahun sudah...

Terima kasih kepada ibunda tercinta, Pn Nafsiah Halil kerana ketabahan beliau melakonkan semula aktiviti rutin (sentiasa mengejutkan arwah dibiliknya untuk menunaikan solat subuh) dan melakonkan semua scene dengan berjaya sekali! Terima kasih sekali lagi, mak...

p/s: Jika korang suka filem pendek ini, mohon untuk share di mana saja... diblog atau di FB. Saya mensasarkan 10 ribu hits untuk filem ini. Tolong eh! Jasa korang amat-amat saya hargai! Tuhan saja yang dapat membalasnya.... Amin!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...