Jana wang melalui Facebook!

Friday, August 12, 2011

Salam Ramadhan Semua..


Assalamualaikum semua! Mintak maaf lah bebanyak sebab agak menyepi di sini. Ada beberapa pekerjaan lain yang sedang aku lakukan (berjinak-jinak dengan filem pendek pula) buat masa ini. 

Sejak aku membeli Body Nikon D5100, semangat nak memvideo kembali membuak-buak, dan aku rindu akan aktiviti itu yang  dekat2 10 bulan aku tak menghasilkan apa-apa Wedding Video Highlight untuk client.

Hari ini, Insya-Allah dengan mood Ramadhan yang penuh keberkatan ini aku kembali aktif.

Jadi, aku ucapkan Selamat Berpuasa yang ke 12-hari kepada korang yang rajin melawat blog aku ni walaupun aku tak menjengahnya dekat 2-3 buln jugak!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...