Jana wang melalui Facebook!

Monday, February 14, 2011

Momokz di sebalik "IZAD MENJEJAK BUKU SAKTI"

IZAD MENJEJAK BUKU SAKTI
Elee Mardiana
Harga: RM 14.00
ISBN: 978-983-124-578-1
Halaman: ~352
Bahasa: Bahasa Melayu
Berat: 0 gram
Tarikh Terbit: 16 Ogo 2010
Kategori: Kanak-kanak/Remaja 

Ini adalah penglibatan pertamaku dengan novel di mana aku menghasilkan lebih dari 10 illustrasi untuk novel ini...


Sinopsis
IZAD sering berangan-angan mahu menjadi orang gagah dan memiliki kuasa sakti. Izad Gagah. Itulah gelaran yang diberikan kepada dirinya sendiri. Dia langsung tidak menyangka angan-angannya itu akan menjadi kenyataan selepas keluarganya berpindah. Dia jadi teruja bila mendapati dia berjiran dengan orang-orang sakti dari sebuah negara bernama Kasyorga. Malah rakan-rakan barunya, Samrin, Naina dan Ella Vi adalah tiga kanak-kanak sakti!

Pada mulanya Naina tidak senang dengan kehadiran Izad tetapi Izad terus berusaha mendekati Naina sehingga akhirnya mereka bersahabat baik. Kepercayaan mereka terhadap Izad semakin teguh apabila Izad sanggup mempertaruhkan nyawanya bertempur dengan musuh rakyat Kasyorga demi menyelamatkan Buku Sakti Kasyorga daripada jatuh ke tangan musuh. Apakah kesudahan nasib Izad? Ayuh! Sama-sama kita alami pengalaman ajaib ini bersama Izad!

Antara illustrasi asal untuk novel ini:





Jom beli novel yang penuh dengan pengembaraan dan imaginasi ini!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...