Jana wang melalui Facebook!

Wednesday, May 5, 2010

Child Emotion... I like!

CHILD-EMOTION | Salam semua, huhuhu... dah breakfast lum? Pakcik jap lagi la kot. Setelah sebulan lebey berehat dari arena wedding, weekend lepas dapatlah sempurnakan satu job yang agak ekslusif. Sebabnya pengantin dan ahli keluarga terdiri dari golongan media & entertainment. Kira syok gak dapat cover diorang.
Tapi yang nak cerita pagi-pagi ni, adalah subjek paling saya suka bila buat job wedding. Selain pengantin, saya sangat suka shoot kanak-kanak/baby yang ada dalam majlis pada waktu tu. Saya suka tengok karektor mereka, emosi mareka, pakaian mereka... memang sangat comel dan mendamaikan...
Salah satunya adik kecil ni. Tapi saya tak berkesempatan nak tanya namanya. Apa pun gambar ni agak sempurna dari segi setting/pencahayaan dan emosi subjek... harapnya saya berpeluang mendapatkan subjek kanak-kanak lagi di job akan datang hujung bulan ni... :)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...