Jana wang melalui Facebook!

Monday, May 24, 2010

Melentur buluh...



Buah hati saya ada tiga orang, Danial... Jihan dan Haikal. Setakat ni yang bijak merekacipta adalah Danial. Dia boleh buat patung mainan hanya menggunakan kertas sahaja. Rasanya kalau digilap, dia boleh jadi Creator yang baik. Okey, simpan dulu cerita Danial. Yang saya nak ketengahkan ni cerita Jihan. Dalam bidang lukisan, Jihan dilihat lebih konfiden dengan apa yang nak digarapnya. Takde sekat-sekat. Apa yang terlintas dalam fikirannya, digoreskan terus tanpa teragak-agak. Saya rasa bakat Jihan lebih ke arah lukisan jugak. Nampaknya saya ada 'sesuatu' untuk diteruskan hingga ke generasi cucu-cicit saya nanti.

Kalau dalam bidang fotografi juga,Jihan lebih nampak gaya seorang photographer... heee... Nampaknya saya ada tanggungjawab kedua, mendidik mereka dengan kemahiran warisan ini selain dari tanggungjawab membesarkan dan mendidik mereka menjadi orang yang berjaya bila dewasa kelak... Mudah, mudahan...Amin!


No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...