Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, July 6, 2010

Bila pendam... hati jadi runsing, so...

So... hari ni aku banyakkan bercakap dengan sesiapa saja! Sampaikan dengan mamak jual suratkhabar kat bawah opis pun aku ajak bersembang... heee!

Semalam rasa tak happy, banyak kerja terstuck! BABABU aku dah siap banner-promo oleh MAXIS. Nak launching tak lama lagi. Job album kawin berlambak. Tapi aku dah dapat cara-cara menyelesaikannya... Kerja hakiki pun nak kena settle. Minggu depan nak ke Kuala Terengganu (seminggu)... Huhuhu, macam bisnes juta-juta je rasanya...

Pagi ni aku diam je dalam kereta masa on d way ke ofis. Bini aku pun naik risau (aku tau tu...). tapi lepas breakfast tadi, mood dah dapat ditukar sedikit. Aku dah congak-congak beberapa perkara yang boleh disettlekan perlahan-lahan, yg penting, settle!!!


No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...