Jana wang melalui Facebook!

Thursday, July 8, 2010

UpTown Sales

Hehehehe... aku tak habis-habis berusaha buat shopping cart dalam blog sejak 2004 lagi. Tapi belum satu pun duit yang aku dapat hasil dari orang klik "BUY" dan beli produk aku secara on-line. kadang tu rasa fedup gak. Maybe barangan yang dijual tu bukan HOT-ITEM. 

Apa pun aku masih nak letak shop-cart kat blog aku. Terbaru, aku dapat script shop-cart yang maha senang dan efisyen. Tapi cara bayarannya menggunakan akaun PAYPAL. Aku memang dah bukak akaun tu lama dah, cuma belum ada rezeki nak masuk kat dalam peypal aku tu... huhuhu!

Bila dah siap setup kejadah semua... aku termenung balik... Barang apa aku nak jual weh! Aku masih tercari-cari item yang ada sangkut paut dengan kerja aku, minat aku dan minat korang yag tak segan-segan nak beli produk yang aku jual tu... (rasanya memang aku takde bakat dalam berniagalah... :().

Ada sesiapa yang boleh bagi cadangan/pandangan, produk apakah yang sesuai untuk dijual dengan kemahiran yang aku ada ni...?!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...