Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, July 13, 2010

Jom jalan ke Kuala Terengganu

Huhuhuhu... aku ni jenis malas nak kerja out-station... Sebabnya, anak-anak nak kena hantar kampung le pulak. Tapi yang syoknya, bila anak-anak takde... kena out station ngan myMem, rasa macam gi honeymoon le plak kan! Heee.....

Okey, kali ni nak taknak kena keluar out-station jugak, ke Kuala Terengganu. Ada Pertandingan Pengisahan Peringkat Kebangsaan, anjuran jabatan aku ler... Tugasan aku macam biasa, part-part Multimedia, part2 montaj memang kontrak kat aku ngan krew.

Ikut jadualnya, nak gerak pukul 8 pagi. Membawa ke pukul 11 pagi, sebab nak amik stand untuk letak piala pusingan. Tunggu punya tunggu punya tunggu... sekali bos cakap Bahagian lain akan bawak benda yang aku dok tunggu tu... Hangin betul!

Ni lepas Zohor le gamaknya baru gerak nih... silap2 petang karang. Abih, bila nak sampainya ni? Aku bukan pernah by road menghala ke belah Pantai Timur ni...

(Nanti aku upload gambar-gambar kalau terambil... huhuhuhu!)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...