Jana wang melalui Facebook!

Thursday, July 1, 2010

My Chiby Arts

Huhuhuhu... dalam pekerjaan yang dah menimbun-nimbun plak, sempat lagi aku concentrate buat chiby-doll. Bagi bloggers2 mama/awek2 tau le apa makna dolly dan kegunaannya. Bagi yg tak tau, chiby-doll ni adalah lukisan characters yg mewakili diri anda. So yang sedang aku usahakan adalah chiby-doll jenis vector.

Korang boleh rujuk blog jual chiby aku di http://mychibyarts.blogspot.com

Buat masa ini kandungan blog tersebut adalah CHIBY/BLOG HEADER/BLOG BADGE/GREETING-CARD (printed). Untuk dolly dan greeting card dah ada stock, yg header dan badge ni belum lagi... still congak2 penggayaan apa yang nak aku promote. Kalau boleh nak nampakkan keunikan, hanya boleh terdapat di blog aku sahaja! Insya-allah... tengah mencari-cari idea lagi ni.

Pada kawan-kawan yang sudi-sudi menjenguk blog daku ni, silalah ke blog dolly daku plak ye... dan jangan lupa follow me yeah!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...