Jana wang melalui Facebook!

Thursday, May 27, 2010

2 perkara yang tak best hari ni...

Perkara pertama!
Selepas je enak-enak menikmati makanan di tempat biasa, aku nak bangun dan nak ke kaunter. Tapi malangnya, kaki kiri aku melekat pada kaki meja menyebabkan aku tersembam bak nangka busuk-sebusuknya!!! Adus...... Wife aku pun takleh buat apa, bantai tengok dan senyum sumbing je... hampeh!

Perkara Kedua!
Aku terpaksa tukar layout lagi!!!!! Nak cari template yang ada Featured Post... dapat, tapi kedudukan tulisan terlalu rapat. Nak cari yang clean, 2 column... tapi bila bukak pages, tak compatible plak... adududu... pening! Pening! Yang ni ada ok sket... Tapi tulisan taitle besar2 ya amat! Tengah menggodeh-godeh lagi...
Tapi ada yang best... harapnyalah! Perbincangan ngan Mem Ita Alaf21 membawa harapan baik. Lukisan aku telah dipersetujui untuk digunakan dalam satu novel keluaran mereka yang bakal terbit nanti. Hmm... berita ni jelah yang menghiburkan hatiku sket... :)

2 comments:

  1. tuah rg jatuh terbongkang la ni hahak... ops. gelak xsengaja! woa... syabas a.erol! semoga terus dilapangkan rezeki hendaknya. kalau ada lobang2 lebih tu hulurlah jugak hahahakkk

    ReplyDelete
  2. Heeee... insya-allah, boleh.

    ReplyDelete

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...