Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, April 12, 2011

Camane nak buat GA?

Sempena pengenalan Blog jual karekter aku, Ti-Kiti-Kitok tu, aku bercadang nak buat Give Away. Tapi masalahnya, aku tidaklah pandai nak membuatnya. Berapa nilai hadiah yang nak disediakan? Syarat-syaratnya? Tempoh contest? Apa lagi? Ha... kena ada juri la kan?

Secara hangin-hanginnya.. oleh kerana blog aku tu menjual karekter, jadi maknanya ada kaitan dengan kreativiti. tak pastilah lagi sama ada nak buat kontest bina handmade card? Atau bina header blog? atau apa lagi yang boleh dihasilkan dengan karekter yang aku jual tu?

Jika anda yang membaca ni ada cadangan atau pengalaman buat GA ni, bolehlah perturunkan ilmu sikit.

Aku juga rasanya memerlukan 1 atau 2 juri untuk GA aku nanti. Siapa voluntear? Insya Allah ada cenderahati juga untuk juri tau!!!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...