Jana wang melalui Facebook!

Friday, April 22, 2011

Projek selesai!

Alhamdulillah... projek buku genre Kids dari Alaf21 tu dah selesai semalam. Kiranya aku berpuas hati gaklah sebab dapat siapkan ikut dateline yang diberi. Dan paling aku happy bila dapat buat sekemas-kemas yang mungkin. Harapnya tak banyak yang kena edit balik, kalau boleh luluslah semuanya, hehehe...

Ni antara ilustrasi yang boleh aku kongsikan, sebab buku pun belum di susun. Karang tak pasal-pasal kena bambu ngan bos dorang... Curi-curi preview sket la eh... mana tau ada yang tak sabar nak sambar buku ni nanti...



Bila buku ni dah dijual, aku akan bagitau korang semua yek!

Kandungan cerita buku ni tak dibekalkan pada aku. So, sorilah bebanyak aku tak dapat ceritakan apa kisahnya. Tapi secara ringkasnya, kisah sebuah keluarga yang ada 5 orang anak. Anak-anak inilah yang menjadi penceritanya. Ada kisah "Akibat Berbohong" (gambar-gambar di atas adalah dari bab ini) , dan beberapa kisah lain yang memberi didikan dan pengajaran kepada anak-anak.

Menurut tuan punya manuskrip, akan ada 5 buku yang berkaitan dan ini adalah buku yang pertama. Insya-Allah kalau aku masih berkemampuan dan korang tak jelak tengok ilustrasi aku, kelima-limanya akan aku ilustrasikanlah..... key, full-stop!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...