Jana wang melalui Facebook!

Friday, April 22, 2011

Kasihnya Umairah di TV2


Waa... apa citer plak ni? Ce citer, ce citer.... Okey, bukan nak tumpang publisiti, tapi nak support kengkawan. Si minah ni, (Adrea Abdullah) aku panggil AD adalah classmate aku sepanjang 4 tahun belajar di UiTM Melaka masa dulu-dulu. So Tele-Filem "Kasihnya Umairah" ni adalah produk terbaru yang dia berlakon sebagai watak utamanya. 

Butirannya di sini:
  • On Every Monday, at 12.30pm
  • Heroin : AdreA Abdullah
  • Hero : Rashdan Baba
  • Supporting : Al Fahar

p/s: Aku pun heran makcik sorang ni, camane dari budak grafik boleh pergi ke bidang lakonan. Tapi aku support sebab dia kawan aku masa sama-sama berhempas pulas nak dapatkan segulung ijazah suatu ketika dulu... Cayalah AD!!! 

Dan juga drama "Kisah Pak Kaduk". Butirannya di sini: http://www.budiey.com/datuk-mustapha-maarof-adrea-abdullah-dalam-kisah-pak-kaduk/



No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...