Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, April 26, 2011

Cute Mia. Download sekarang!

Korang kenal Mia Sara kan? Cute sungguh budak kecil berumur 5 tahun (pada masa aku menulis nilah...). Jadi aku menginspirasikan karekter baru aku dan jadikan karekter Mia aku secomel Mia Zara ni. (kalau karekter aku secomel Mia la...).

Korang yang berminat nak mendapatkan Dolly oppsss.... Qiuty Mia ni, bolehlah ke blog Ti-Kiti-Kitok aku tu. Buat masa sekarang ada dua posisi Mia yang aku dah buat. Fornt view dan aksi seperti gambar di atas. Insya-Allah akan ku perbanyakkan lagi posisi karekter ini untuk memberi lebih kepuasan korang yang berminat menggunakan karekter ini.

Klik Link berikut untuk membelinya: Ti-Kiti-Kitok Shop

Selamat membeli belah!!!

p/s: Hari ni aku berangkat menghadiri kursus. Kalau boleh online, insya-allah aku update. Kalau tak berkesempatan, Isnin la jumpa korang lagi eh!

2 comments:

  1. Mak dia pandai buat dolly. Aku buat tak comel karang ko humban tablet atas kepala aku... hahahah!

    ReplyDelete

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...