Jana wang melalui Facebook!

Thursday, June 3, 2010

Cute Invitation Card | IC101


Yeah! Kepada peminat-peminat tegar paper-design, ini ada satu FreeGift nak kasi kat korang. Kad ini sesuai dijadikan hadiah/taging kepada orang yang anda sayangi. Saiznya boleh diubah-ubah mengikut citarasa anda. Kad ini berlipat dua, tetapi ada opsyen untuk menyelitkan hujung kad di satu slip yang dipotong supaya bahagian kad yang berlubang nampak seolah-olah frame.

Okey ini ada sedikit cara nak membuat Cute Invitation Card ni. Jenis kertas, gambar dan saiz boleh dicustomkan mengikut citarasa anda... :)







Pada muka sebelah yang tidak bercetak tu... korang boleh tambah apa-apa design supaya lebih menarik. Okey, akhir sekali... saya bekalkan kepada korang template Cute Invitation Card ni supaya korang boleh mencubanya di rumah! Kalau dah siap dan cantik, jangan lupa tinggalkan pautan yang ada menunjukkan kad ini di ruangan komen di post ni ya! Good Luck!


(Fail yang dibekalkan adalah format pdf. Jika anda mahir menggunakan Adobe Illustrator, anda boleh membuang imej pada template/mengubah saiz mengikut kehendak anda. Selamat mencuba!)

Jika berminat untuk menempah Cute Invitation Card ni dari M.I.B, bolehlah buat tempahan melalui butang 'BUY NOW' di bawah:
 



Greeting Card






No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...