Jana wang melalui Facebook!

Wednesday, June 23, 2010

Migrain!


Migrainku selalu menyerang bila aku terlalu fokus pada satu-satu kerja. Kadangkala, bila time happy-happy pun boleh didatangi migrain... tah ler! Bila dah mula menyerang, aku cuma boleh tidur berselimutkan kain berwarna gelap, atau berada di tempat yang gelap untuk 3-4 jam. Kadang tu sampai keesokan harinya jem!

Nak ikutkan, dah lama tak kena migrain. Mungkin takde perkara yang aku fokus sangat tahap 100%. Yang lainnya aku buat dengan 50-60% fokus sahaja. Pernah sekali, sekitar tahu 2000, masa tu aku kerja dengan satu production-house di Kg. Pandan, KL. Aku kena migrain tahap kronik, sampai tertonggeng-tonggeng sekitar jam 3 pagi tu... Punyalah sakit... Aku hentak-hentak kepala ke dinding pun dah tak rasa apa dah. Sakit dalaman tu lebih kuat. Kadang bila lapar, perut masuk angin pun aku senang diserang migrain. Tapi, alhamdulillahlah... sejak masuk ke alam 30an nih, migrain aku kurang le sket, sesekali je... tu pun tak power sangat... tapi kalau kena mau aku bantai tidur je sampai ilang migrain tuh!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...