Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, June 22, 2010

Murah rezeki...


Hari ni, walaupun migrain dah mula "SAY HELLO!", aku gagahkan gak buat storyboard untuk BABABU aku. Kena sediakan stock walaupun belum pasti keputusannya... apa pun aku sangat-sangat bersyukur pada tuhan sebab Invoice Claim untuk novel Alaf 21 tu dah di send oleh Cik Gee. Angkanya pun cukup membuatkan aku tersenyum dan membayang-bayangkan pakaian raya bebudak aku yang akan di lego di Sogo atau Jusco bulan depan. Kekeke...

Si emio plak dah membuat tawaran untuk join buat projek non-profit. Maybe akan difollow atau sebaliknya. Aku kena susun jadual kerja aku sebaiknya. Kalau tak, memang management berterabur nanti. Kut ada rezeki lagi, projek sambungan novel siri kedua akan menyusul... kalau ada laa.... tak mengharap sangat. Ramai gak saingan diluar sana tu...

Sempat gak aku menterai-terai buat naive illustration yang jarang aku ceburi. Nak buat projek Kad Raya pulak!!! Puasa pun bakal menjelma tak lama lagi.... Brr.... mata dah mula nak terang gelap-terang gelap nih! Nak rest sekejap... :)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...