Jana wang melalui Facebook!

Wednesday, June 23, 2010

Saya dan kucing

Masa kecik-kecik, saya suka kalau ada anak kucing sendiri. Lalu saya minta dengan jiran yang ada anak kucing. Saya letakkan loceng dilehernya. Saya beri dia minum susu lembu pure yang abah bawak balik tiap-tiap petang. Pada suatu hari, anak kucing saya hilang dari saya balik sekolah pada tengah hari hinggalah keesokan harinya. Puas saya cari merata tempat. 

Akhirnya pada hari keempat, saya jumpa bangkai anak kucing saya di rumah jiran berbangsa lain. Rupa-rupanya anak jiran saya yang sangatlah nakal dan kurang hajarnya telah mengurung anak kucing saya di dalam tong sampah hitam selama sehari!!! Sayu betul masa tu... saya tak boleh nak buat apa, hanya menangis saja dan beberapa hari kemudian saya dapat anak kucing baru yang abah bawa balik dari tempat kerjanya!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...