Jana wang melalui Facebook!

Monday, June 28, 2010

My Pari-pari


Inilah pari-pari saya, Nurjihan namanya.... Apa yang aku nak kongsi cerita tentang anak kedua aku ni ialah... pada suatu hari, dalam bulan April 2010... anak aku sudah tengok cerita Thumbelina kat Cartoon Netwerk. Dalam cerita tu adalah makhluk comel dan bersayap. Habis je cerita, terus dia mintak aku belikan sayap macam Thumbelina tu... Aiseh! Mana nak cari mende-mende cenggitu? Lalu setiap hari aku dan wife gi jelajah seluruh pelosok KL, gi SOGO... takde! Gi supplier barang-barang permainan kat Jln Raja Laut ni... takde gak! Dekat 2 bulan aku mencari sayap yang dipakai si Jihan ni.

Akhirnya, kebetulan saja pergi bershopping kat Giant Kinrara. Lepas beli barang-barang keperluan tu, Mem aku singgah la satu kedai krafmade ni, tup-tup terjumpa plak sayap pari-pari ni. Apa lagi, melompat-lompat le si Jihan tak terkata. Mama dia pun tambahkan lagi aksesori, beli skaf ngan kayu magis si pari-pari kecilnya... Akhirnya, permintaan anak aku tercapai gak walaupun dah lama dia mintak... huhuhu!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...