Jana wang melalui Facebook!

Thursday, June 24, 2010

Lunch Time!


Cepatnya masa berlalu! Sampai ofis jam 7 lebey, gi sarapan, buat kerja sikit, tot-tet.. tot-tet... eh! Dah jam 1? Huhuhuhu... masa rehat lagi! Nak makan di mana eh? Tadi saya dah melantak dengan MEM di Gerai Ibu dan Anak. Boleh tahan masakan gerai tu, harga pun takdelah mencekek sangat...

Malam ni saya akan bagi Talk di bawah tajuk yang sama iaitu "Penggunaan Grafik & Multimedia dalam pameran". Khusus untuk peserta-peserta Bengkel Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) seluruh Malaysia di Prescott Metro Inn Kajang. Ini Siri yang Kedua. Terima kasih kepada Cik Marilyn dan Cik Nani kerana sudi menjemput saya lagi dalam bengkel korang!

Untuk tajuk grafik, saya ada buat updated sket, maybe boleh bincang-bincang tentang beberapa contoh Print-Ads dari dalam dan luar negara. At least, mereka yang takde kemahiran dalam bidang ni akan dapat sedikit maklumat yang saya kongsikan. Pasni bolehlah diorang buat kerja-kerja grafik dan Multimedia semasa mengadakan pameran diorang nanti, Insya-Allah...

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...