Jana wang melalui Facebook!

Monday, June 28, 2010

My 1st Dolly


Arrgh! Akhirnya aku terjebak jugak dalam dunia dolly-mendolly kaum-kaum hawa nih... Apa nak buat, ada permintaan... aku layan je laa... Syok gak buat karekter kuntet-kuntet, comey-comey ni.

Wokey, set dolly "MUSLIMAH" ni dijual dengan harga RM10 (1Dolly). Ada empat gaya-karektor semuanya. Basic warna adalah seperti yang puan-puan lihat. Tapi kalau nak tema warna berbeza, silalah maklumkan kepada saya ya... 

Buat masa ni, kalau nak tukar pakaiannya, bolehlah berikan saya contoh pakaian yang menjadi kegilaan anda untuk dikenakan pada Dolly anda ni... 

Oh yer... set ni bertudung, kalau awak-awak nak yang free hair pun boleh gak. Buat masa ni, dolly free-hair masih dalam pembinaan (huhu! macam buat rumah sepuluh tingkat daa...), boleh tunjukkan sample gambar free-hair yang anda kehendaki dan saya akan operate dolly ni mengikut citarasa anda... so, apa tunggu lagi? berikan detail anda melalui Mail-Form saya di POSTO yek!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...