Jana wang melalui Facebook!

Friday, June 18, 2010

Jumaat yang demam...

Dari petang Khamis aku kena flu... rasanya jangkit anak aku si jihan atau sesapa yang berdekatan dengan aku pada hari tersebut. Malam tadi muka aku dah mula panas, tekak kejap-kejap kering... asyik nak meneguk air je....

Pagi ni pun rasa berat je kepala, sampaikan jam tangan dan bangle golf yang aku pakai hari-hari pun aku terlupa nak bawak. Memang terhad betul tumpuan aku hari ni. Walau camane pun, kerja-kerja illus berjaya aku siapkan... insya-Allah bila dah publish nanti, aku akan postkan sebijik-sebijik dengan keterangan perenggannya sekali... apa pun masih confidential, tak bleh keluarkan lagi... (Sis Gee dah sound ari tu...kekeke!)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...