Jana wang melalui Facebook!

Thursday, March 24, 2011

Fly wid Me!


Esok teman tido aku akan ke Sarawak (ikut rombongan PUSPANITA) selama 4 hari-3 malam. Tengok pada jadual aktivitinya memang padat. Orang kata, nak kentut pun tak sempatlah!!!!

Dan... selama itu jugaklah aku jadi Mr. Mama macam selalu-selalu kalau wify aku kena gi out station. Anak-anak pun dah lali (biasa) dengan keadaan macam ni. Kadang aku pulak yang kena gi kursus atau out-station. Nampaknya tahun ni aku bakal-bakal kena gi kursus lebih dari 7 hari yang ditetapkan oleh jabatan... eh? Korang tau ke aku keja mana? Hahaha... rahsia!

Harapnya Pn Wan Jeydah aku tu hepi dan selamat pergi, selamat kembali!

Jadi sempena wify aku nak up-up and away ni, sempat gak aku sketchkan satu Doodle ( eh ni nama baru ke? Tuan punya perkataan!!! Aku tumpang pakai yek!). Kalau ikutkan kebiasaan, aku suka karekter aku berartline (ada outline di keliling artwerk). Tapi aku mencuba-cuba coloring tanpa outline. Ok ke tak ok?

Tadi dah hantar lagi 2 keping ilus. Tinggal 10 artwerk aku nak kena pulun gila-gila. harapnya sempatlah siapkan paling lambat pun 2 minggu lagi... hope lah!


(artline untuk gambar di atas. Kalau nak ambil dan nak coloring, dibolehkan. Tapi jangan ubah atau mengaku artwerk nih korang yang buat. Tak malu namanya!)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...