Jana wang melalui Facebook!

Tuesday, March 8, 2011

Kerana wanita itu, aku...


Hari ni, Mem sibuklah dengan "Hari Wanitanya"... dan sibuklah dengan ayat "Hari ni hari wanita, boleh buat sesuka hati!" Banyaklah sesuka hati...



Bila hari lelaki (eh ada ke?) taknak pulak dia ingatkan, "Eh, papa hari ni hari lelaki... taknak buat sesuka hati?" Jawapan aku mesti NAK PUNYA!!! (Agak-agak apa yang best aku nak buat sesuka hati tu ek?).

Apa pun, kerana wanita itu... aku lahir ke dunia! Aku boleh mencapai cita-citaku!  - Itu mak akulah...

Kerana wanita itu... aku menangis macam budak kecik dalam premis Mc Donald kat depan Puduraya tu...! - Itu Ex Girlfren aku laa...

Kerana wanita itu, aku adalah aku yang sekarang! Ada orang yang jaga aku, ada yang membahagiakan aku, ada yang support aku (walau kadang-kadang semua idea aku kena reject!), ada anak-anak yang kelam-kelibutkan rumah aku...

ada teman sewaktu tidurku.... Dialah isteriku...

Terima kasih buat IBU - Nafsiah Bte Halil dan isteriku Wan Zaidah Bte Khasbollah kerana anda berdua telah mewarnai kehidupanku yang kadang-kadang berwarna 50an (hitam putih la tu...) dan kadang-kadang keRETROan...

Aku sayang kamu berdua!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...