Jana wang melalui Facebook!

Monday, March 21, 2011

Freebies: Happy Girl



Pagi ni sempat scan dan coloring satu karektor. Aku cuma letakkan nama dia "Happy Girl" jer. Karektor ni aku benarkan korang guna sebab karektor ni cuma develop sketch jer. Tapi mesti ingat RULES aku! Guna tanpa mengedit sebarang bahagian dari illustrasi ni (termasuklah signature aku sekali). Aku sediakan banyak ruang putih supaya anda yang berminat nak guna boleh tepek artwork nih di atas gambar lain. Kalau pandai guna photoshop, korang boleh BLEND gambar ni dengan background lain. Boleh gak dijadikan Kad Ucapan atau penanda buku... kan! :)

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...