Jana wang melalui Facebook!

Friday, March 25, 2011

Jom join Earth Hour esok!


Esok, 26 Mac 2011 adalah Hari Earth Hour iaitu satu kempen padamkan lampu di rumah, atau mana-mana tempat yang berlampu selama 60 minit (1 jam). Tahun lepas aku join dengan keluar gi makan malam selama sejam lebih. Aik? Apa kena-mengena Earth Hour dengan makan malam aku?

Yelah... kempen ni kan berlangsung selama 1 jam. Jadi bagi menyahut seruan kempen ni, aku pun menutup semua lampu di rumah aku dan pergi le makan malam kat luar! Jadi secara tak langsung aku dapat menyertai kempen seluruh dunia ni dan kempen perut aku sekali... ngee! :)

Okey, kalau korang berminat nak join gak, boleh gunakan poster kempen yang aku buat ni dan tempeklah di blog anggun lagi menawan korang tu yek!

4 comments:

  1. esok aku turn off elektrik separuh hari ~ lepakian di luaran hohoho... kira supot gak tu. maintain peti sejuk je keh3

    ReplyDelete
  2. Aku bujang 3 hari ni... Rasanya nak agogo kat luar gak ngan rakyat jelata Heee!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Salam Blogger! wah.. cantik flayer ini... Nak ambil boleh tak? Nk letak kat http://bloggercrew.in-malaysia.org
    Ini Link nya --> http://bloggercrew.in-malaysia.org/2011/03/jom-join-earth-hour-esok.html
    Terbaik lah ini punya flayer! =)

    ReplyDelete

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...