Jana wang melalui Facebook!

Saturday, March 5, 2011

Secret Admire...

Tak sangka, aku masih ada "secret admire" yang dalam diam menjadi peminat artwerk-artwerk aku yang "KERAS" dan tak komersil mana pun. Tapi aku bersyukur, dalam pada keras-keras aku nipun, aku masih menjadi idola dan tempat rujukan itu dan ini, begitu dan begini...

Sekurang-kurangnya, Fardhu Kifayahku telah dilaksanakan. Selebihnya, kalau ada yang nak bagi pahala bonus free sebab mengutuk aku dan apa yang aku buat... terima kasihlah bebanyak! Aku terima dengan hati yang terbuka. AKu tak rugi apa pun!!!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...