Jana wang melalui Facebook!

Thursday, March 24, 2011

Macam Mana?


Macam mana hari ni? Pegi kije takde jem langsung? Macam mana "date" semalam? Dapat menyelami karekter pasangan baru anda? Macam mana dengan urgent job yang bos bagi sekejap tadi? Dah mula buat ke belom? Macam mana dengan darah tinggi atau sakit jantung anda dalam masa terdekat ni? Ada tanda-tanda anda nak kena bergegas ke hospital?

Macam mana pulak dengan rombongan lawatan atau kursus yang akan atau sedang anda hadiri? Dapat fokus kepada dendangan sang penceramah di depan? Atau anda masih sibuk update facebook anda!

Macam mana dengan hubungan dengan kekasih/suami atau isteri anda semalam? Ada sesi merajuk-rajuk ala-ala hindustan ke? Atau ada yang "tertangkap" dengan pasangan masing-masing kerana menyimpan "Kekasih Gelap"?

Macam mana dengan nasib kita hari ini? Adakah mendatar dan hambar seperti hari-hari sebelumnya... atau ada keceriaan yang menanti di hadapan? Atau ada kemurungan yang bakal melanda? Mintak dijauhkan dan semoga Allah memberkati urusan kita hari ini, dari pagi hinggalah keesokan paginya...

Jangan lupa tanggungjawab kita pada keluarga, kerja dan yang penting kepada Maha Pencipta!

No comments:

Post a Comment

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...