Jana wang melalui Facebook!

Friday, March 18, 2011

Yes! Satu dah kena reject...

Illustrasi ni telah direject dengan bergayanya! (Heee...)
Illustrasi yang ni tunggu kelulusan Lembaga Penapis Illustrasi...

Hahaha... seperti yang dijangka, memang ada rejection pada beberapa artwork yang aku dah buat untuk Novel Izad Menjejak Buku Sakti 2 nih... Itu perkara biasa. kadang semasa kita meluahkan idea kita, kita nampak dalam perspektif kita jer. Tapi perspektif editor kita tak tahu dia nak angle yang macam mana, kan!

Alhamdulillah, mood aku dah kembali okey jer bila menyiapkan illustrasi-illustrasi ni. Tapi yang aku rasa tak berapa best sket, kena ikut karekter buku yang pertama. Hampir keseluruhan artwork aku hasilkan secara manual. Masa tu aku propose karektor yang tak kiut sangat. Nampak realistik sangat...

Masuk buku 2 nih, susah sket la nak buat karektor ala-ala Chiby sket... Emm, takpe. Aku akan hasilkan gak karekter yang Chiby dalam projek yang lain atau sekurang-kurangnya aku mesti jadikan kenyataan untuk terbitkan buku Novel Grafik/ Kanak-kanak dengan cerita dan illustrasi aku sendiri dalam tahun nih. Mudah-mudahan berjayalah akhirnya!



2 comments:

  1. nice,cute & cun
    ni dlm b&w atau color?
    kalu acu dah approve dua2 illustration tuh..

    ReplyDelete
  2. B&W je... ada single and double side spread.

    ReplyDelete

COPYRIGHT@MOMOKZ™

Creative Commons License All illustrations are protected by copyright and may not be used or reproduced in any form without MOMOKZ™ permission. Thank you!.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...